Blog - strona 2

Jakie elementy musi mieć dobra ulotka reklamowa?

Mimo, że internet powoli przejmuje każdy aspekt naszego życia, w tym podejście do reklamy, to jednak ulotki w papierowej formie wciąż mają ogromne znaczenie. Dzięki swojemu niewielkiemu formantowi są bardzo uniwersalne, a jednocześnie dają możliwość stworzenia ciekawej kompozycji. Jednak jakie elementy powinna zawierać ulotka reklamowa, by rzeczywiście spełniać swoje zadanie? I dlaczego oprócz treści duże znaczenie ma także jakość wykonania? Na te i inne pytania […]

Czytaj dalej

Jak wybrać technikę drukowania na kalendarzach książkowych?

Chociaż duża część naszego życia przebiega obecnie z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych (szczególnie smartfonów), to jednak wydania papierowe wciąż cieszą się ogromną popularnością. Każdego roku jednym z najczęściej wybieranych rozwiązań są kalendarze książkowe. Z czego wynika ich niesłabnąca popularność? I jaką technikę druku warto wybrać, by stworzyć wysokiej jakości propozycje? Na te i inne pytana odpowiadamy w naszym artykule.

Czytaj dalej

Dlaczego promocja firmy poprzez ulotki jest skuteczna?

Każda firma, niezależnie od tego, jak długo działa na rynku, chce zdobywać nowych klientów. Aby jednak pozyskanie kolejnych grup potencjalnych odbiorców było możliwe, niezbędne jest wykorzystanie mechanizmu, jakim jest reklama. Jednym z dość tradycyjnych, ale wciąż bardzo skutecznych rozwiązań, jest zastosowanie ulotek reklamowych. Dlaczego warto wybrać właśnie tę formę przekazywania komunikatu? I jak stworzyć spójny, ciekawy projekt? Na te i inne pytania […]

Czytaj dalej

Jakimi metodami można uszlachetnić druk?

Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, materiały drukowane same w sobie wyróżniają się wysoką jakością. Jednak dzięki wykorzystaniu tzw. uszlachetnień możliwe jest stworzenie jeszcze lepszych, ciekawszych efektów, które zachwycają swoją estetyką. Na jakie metody uszlachetnienia druku warto zwrócić szczególną uwagę? I dlaczego warto je wykorzystywać? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym artykule. 

Czytaj dalej

Jak wybrać technikę drukowania notesów?

Notatniki i notesy to chętnie wybierane materiały reklamowe. Służą do wykonywania codziennych notatek, a więc są to przedmioty praktyczne i użyteczne, dlatego też umieszczając na nich logo firmowe, można wykorzystać je jako element wspierający działania marketingowe i wizerunkowe. Aby jednak skutecznie realizowały ten cel, muszą cechować się trwałością i wysoką estetyką wykonania. W tym wpisie wyjaśnimy, jakimi technikami mogą być drukowane notesy.

Czytaj dalej

Dlaczego teczki reklamowe to ważny element biznesu?

Prowadzenie własnego biznesu to tak naprawdę umiejętność kontrolowania różnych aspektów jego działania. Kontakt z klientami, dostawcami, marketing, księgowość czy reklama to tylko kilka z wielu rzeczy, które właściciel firmy musi mieć pod kontrolą. Do tego każdą z tych spraw rozpatrywać można w skalach mikro i makro. Dziś chcemy skupić się na temacie związanym z reklamą i to temacie, który często bywa pomijany albo zapominany, a wiąże się z wizerunkiem całej firmy. Mowa o teczkach reklamowych, czyli […]

Czytaj dalej

Jak przygotować dobry folder reklamowy?

Standardowe foldery reklamowe to przeważnie czterostronicowe materiały marketingowe, które mogą być składane lub zszywane. Umożliwiają przedstawienie wybranej oferty jak np. menu restauracji, kredytu w banku czy promocji w biurze podróży w zgrabnej formie. Powodzenie tej formy reklamy zależy jednak nie tylko od samej treści, ale również od tego, jak ona zostanie zaprezentowana.

Czytaj dalej

Dlaczego gadżety reklamowe wpływają na wizerunek firmy?

Gadżety reklamowe to użytkowe przedmioty, które firma rozdaje swoim obecnym oraz potencjalnym klientom. Najczęściej są to długopisy, kubki czy kalendarze. Zawierają dane firmy i obowiązkowo opatrzone są jej logo. Czy inwestowanie pieniędzy w gadżety reklamowe ma sens i w jaki sposób wpływają one na wizerunek firmy? Przeczytaj, czym kierować się, wybierając gadżety z szerokiej oferty drukarni offsetowej.

Czytaj dalej

Jak wygląda skład materiałów do druku?

Praca w profesjonalnej drukarni nie polega jedynie na wydruku materiałów zleconych przez Klienta. W rzeczywistości jest to bardziej złożony proces, który obejmuje szereg różnych czynności przygotowawczych. Zaliczana jest do tego m.in. obróbka graficzna, a także skład DTP. To, co oznacza i na czym polega DTP zostanie wyjaśnione w dalszej części tekstu.

Czytaj dalej

Jak plakaty wpływają na zwiększenie sprzedaży?

Plakaty należą do najpopularniejszej formy reklamy wizualnej. Na co dzień są przez nas spotykane niemalże wszędzie: na przystankach autobusowych, witrynach sklepowych, specjalnych słupach reklamowych oraz na każdej wolnej powierzchni w miejscu publicznym. Ich wszechobecność sprawia, że jako konsumenci nie poświęcamy im szczególnej uwagi, a reklamujące się firmy i eventy muszą walczyć o wzbudzenie zainteresowania, tworząc coraz to bardziej oryginalne i nietypowe plakaty. Mimo pozornego dosyć małego zainteresowania ta forma […]

Czytaj dalej
Plansza informacyjna PFR