Dlaczego promocja firmy poprzez ulotki jest skuteczna?

Każda firma, niezależnie od tego, jak długo działa na rynku, chce zdobywać nowych klientów. Aby jednak pozyskanie kolejnych grup potencjalnych odbiorców było możliwe, niezbędne jest wykorzystanie mechanizmu, jakim jest reklama. Jednym z dość tradycyjnych, ale wciąż bardzo skutecznych rozwiązań, jest zastosowanie ulotek reklamowych. Dlaczego warto wybrać właśnie tę formę przekazywania komunikatu? I jak stworzyć spójny, ciekawy projekt? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym artykule. 

Dlaczego warto wykorzystać ulotki?

Ulotki to bezpośrednia forma reklamy, która uznawana jest za dość tradycyjną — przede wszystkim dlatego, że ma formę fizyczną, w mówiąc dokładniej, papierową. Mimo swojej długiej historii ulotki wciąż są jednak ciekawym i  co ważne — efektywnym środkiem komunikacji. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że mogą działać na kilku płaszczyznach jednocześnie. Dobrze skomponowane kompozycje docierają bowiem do świadomości odbiorcy, budują pozytywny wizerunek naszej marki, przyciągają potencjalnych klientów i dostarczają im informacji, które skłaniają do zakupu lub skorzystania z usługi. 

Jednak to nie koniec. Pomimo swojego stosunkowo niewielkiego formatu, ulotki mogą zawierać wiele treści. Dodatkowo koszt ich wytworzenia jest względnie niski, dzięki czemu opcja ta może być wykorzystywana przez niemal każdą firmę — także małą lub początkującą. Na tę formę reklamy warto zadecydować się zawsze wtedy, gdy chcemy podjąć działania o dużym zasięgu, które dość łatwo jest rozplanować (wręczanie ulotek na ulicy, dodawanie ich do zamówienia, oferowanie w punkcie stacjonarnym). Na uwagę zasługuje także fakt, że w zależności od projektu, ulotki mogą być wykorzystywane przez biznes każdego rodzaju — od marek luksusowych, aż po bardziej „swojskie” projekty.  

Szerokie możliwości ulotek — nasza oferta

Jak więc widać ulotki to nieoceniona forma reklamy, która może przynieść wiele korzyści. Co ważne proces ich tworzenia daje szerokie możliwości i pozwala na dopasowanie efektu końcowego do naszych oczekiwań. Warto jednak pamiętać o tym, że:   

  • ulotki powinny zostać starannie zaprojektowane, tak by przykuwać uwagę, ale jednocześnie zachować czytelność i osiągać zamierzony cel,  
  • ważna jest zarówno treść jak i elementy graficzne, w tym kolory i zdobienia; duże znaczenie ma dopasowanie ich do rodzaju działalności, a także do pozostałych elementów identyfikacji wizualnej naszej marki,   
  • należy zadbać o odpowiednią jakość wydruku m.in. poprzez nawiązanie współpracy z profesjonalną drukarnią, która udziela swoim klientom wsparcia na każdym etapie działania. 

Wielu klientów przekonało się, że na uwagę zasługuje właśnie nasza oferta. Jako firma z wieloletnim doświadczeniem i pasją proponujemy:  

  • wydruk ulotek jedno- lub dwustronnych w gramaturach od 90 do 350 g i w wielu formatach do wyboru,
  • stosowanie dodatkowych uszlachetnień, takich jak folia, czy lakier UV,   
  • możliwość personalizacji oraz druk w dowolnym nakładzie (przy zachowaniu ceny korzystnej dla klienta),
  • tworzenie ulotek składanych,
  • proces oparty na nowoczesnej technologii, takiej jak drukarki offsetowe, które zapewniają najwyższą jakość oraz trwałość druków,
  • realizację zleceń na czas i to z najwyższą starannością.
Plansza informacyjna PFR