Jakimi technikami znakuje się kalendarze książkowe?

Mimo że w niemal każdej minucie życia towarzyszy nam telefon komórkowy, to jednak kalendarze książkowe wciąż cieszą się niesłabnącą popularnością. Ich zalety to m.in. elegancki wygląd, możliwość wygodnego planowania, a także dostępność w każdym momencie. Co ważne, wysokiej jakości kalendarze książkowe są świetnym gadżetem reklamowym dla klientów i kontrahentów. A dzięki nowoczesnym technikom drukowania i znakowania, możliwe jest stworzenie naprawdę ciekawych propozycji, które zwiększają znaczenie naszej marki. 

Jednak jakimi technikami można się posłużyć przy znakowaniu kalendarzy książkowych? I dlaczego jest to tak ważne? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym artykule.

W jaki sposób znakowane są kalendarze książkowe?

Kalendarze książkowe mogą być znakowane w różny sposób, w zależności od tego, jaki efekt końcowy chcemy uzyskać. Jedna z najpopularniejszych opcji to m.in. tłoczenie, które świetnie sprawdzi się w przypadku logo i nazwy firmy. Szerokie możliwości daje również grawerowanie, czy użycie specjalnych wklejek reklamowych. Pomysłów jest więc wiele. Należy je tylko dopasować do rodzaju biznesu i dostępnego budżetu.

Bardzo prestiżową opcją jest również chromowanie, które pozwala uzyskać ciekawy, oryginalny efekt jakości premium. Ta nowoczesna technika przykuwa uwagę, sprawia, że logo firmy wyróżnia się spośród innych elementów i robi dobre wrażenie na odbiorcy.

Inne techniki, które można wykorzystać przy znakowaniu kalendarzy książkowych to:

  • sitodruk, czyli wydajna technika druku, która może zostać wykorzystana do nadania kalendarzom ciekawego wyglądu,
  • termotransfer, gdzie przy pomocy prasy termotransferowej możliwe jest stworzenie znakowania na różnych powierzchniach,
  • grawerowanie laserem, czyli technika, która sprawdza się szczególnie w przypadku gadżetów jakości premium, dedykowanych do ważnego odbiorcy,
  • tłoczenie, czyli tworzenie ozdób według specjalnie przygotowanej formy; technika ta stosowana jest m.in. w przypadku wyrobów ze skóry i wyrobów skóropodobnych.

Dlaczego warto znakować kalendarze?

Dlaczego jednak warto zdobywać się na dodatkowy wysiłek, by znakować kalendarze? Przede wszystkim dlatego, że pozwala to stworzyć profesjonalny, bardziej prestiżowy produkt, który zachwyca odbiorców. Kalendarz przestaje być tanim, nieciekawy produktem, a zamiast tego staje się oryginalnym prezentem, który kojarzy się z wybraną firmą. Wręczając gotową, znakowaną propozycję klientom i kontrahentom, tworzymy więź, która wpływa na późniejsze decyzje zakupowe i lojalność.

Co ważne, znakowane kalendarze książkowe to gadżety jakości premium, które wiążą się z niewielkim nakładem finansowym. Takie propozycje sprawdzą się nawet w przypadku małych i początkujących biznesów, które nie mogą przeznaczyć dużej ilości środków na reklamę. Jest to więc świetny sposób na efektywne, a jednocześnie dopasowane do możliwości, działania.

Plansza informacyjna PFR