Rodzaje druków budujących wizerunek przedsiębiorstwa

Pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa można budować na wiele różnorodnych sposobów, w tym przede wszystkim z zastosowaniem materiałów reklamowych. Nasza drukarnia realizuje różnorodne projekty, w tym te, których celem jest wspieranie kampanii wizerunkowych. W dalszej części artykułu przedstawiamy najważniejsze rodzaje druków, które mogą być zastosowane w tym celu.

  • Foldery. To jeden z najczęściej wybieranych form promocji wielu firm, gdyż pozwala na dotarcie z ofertą do szerokiego grona odbiorców. Jednocześnie profesjonalnie przygotowane foldery doskonale wspierają prowadzone kampanie wizerunkowe, dostarczając klientów niezbędnych informacji na temat firmy czy marki. Bardzo duże znaczenie ma jednak jakość i estetyka wykonania, dlatego przy wyborze folderów warto zastanowić się nad takimi kwestiami jak np. format, gramatura papieru, uszlachetnienia itp.
  • Broszury. To doskonałe narzędzie wspierające działania wizerunkowe. Pozwalają na przedstawienie profilu firmy i jej działalności w atrakcyjnej formie. Złożone są z kilku folderów, zwykle liczą nie więcej niż 48 stron (chociaż najczęściej jest ich mniej), zatem są mniej pojemne niż standardowe katalogi. Dzięki temu w broszurze można w zwartej formie ująć wszystkie najważniejsze treści dotyczące firmy — profil jej działalności, adresy i dane kontaktowe, zwięzłe informacje na temat produktów.
  • Katalogi. Katalogi służą przede wszystkim do zaprezentowania oferty produktowej lub usługowej, jednak mogą również wspierać wizerunek firmy. Są bardzo pojemne treściowo, dlatego też często umieszcza się w nich informacje na temat historii firmy, jej misji, zakresu działalności, perspektyw rozwoju itd. Katalog stanowi kompletny materiał marketingowy w formie praktycznej książki. Warto więc pochylić się nad jego treścią i doborem odpowiednich zdjęć czy ilustracji, ale również zadbać o jak najwyższą jakość wydruku. Nasza firma zapewnia wiele dostępnych opcji formatu katalogów, rodzajów papieru oraz różnorodne możliwości uszlachetnień druku katalogów.
  • Teczki ofertowe. Jest to praktyczne narzędzie marketingowe, które dodatkowo może wspierać działania wizerunkowe. Z użytecznego punktu widzenia teczka służy do przechowywania różnorodnych dokumentów i folderów podczas szkoleń, konferencji, spotkań biznesowych. Może być używana jako gadżet reklamowy do promowania produktów czy usług wśród klientów. Jeśli dodatkowo zadbamy o to, aby na teczkach znajdowało się logo firmowe, nazwa, dane kontaktowe itd. z powodzeniem posłuży ona również jako element wspierający budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Notesy. Notesy, podobnie jak teczki, to narzędzia reklamowe o walorach użytkowych, jednak również mogą wspierać kampanie wizerunkowe. Eleganckie notatniki i notesy klejonych oraz kołowych z logo i nazwą firmy mogą stać się doskonałym elementem brandingu przedsiębiorstwa.
  • Kalendarze. Kalendarze to jeden z najpopularniejszych nośników reklamowych. Stanowią istotny element wizerunkowy wielu firm, ponieważ towarzyszą klientom i partnerom biznesowym przez cały rok, sukcesywnie budując świadomość marki. Bardzo ważne jest więc, aby wydruk kalendarza wyróżniał się najwyższą jakością. Nasza firma zapewnia szeroki wybór różnorodnych kalendarzy. Realizujemy też zamówienia na podstawie indywidualnych pomysłów i projektów. Drukujemy kalendarze nawet w niewielkich nakładach.
Plansza informacyjna PFR