Kalendarze jako praktyczne gadżety reklamowe

Artykuły papiernicze z identyfikacją wizualną firmy to jeden z najlepszych sposobów na budowanie świadomości marki. Wiele badań wskazuje, że nawet najbardziej intensywne i najlepiej przemyślane reklamowe kampanie internetowe nie gwarantują sukcesu sprzedaży. Notesy, ulotki, broszury oraz kalendarze to przedmioty, które jeśli zostaną odpowiednio zaprojektowane, przykuwają oko, ale zaspokajają też potrzebę posiadania pięknych przedmiotów z efektownym designem. 

 

Planery ścienne

 

Kalendarze są jednym z najbardziej popularnych wyborów, ponieważ pomagają obcować z logiem marki przez długi okres. Warto zastanowić się na tym, jakiego formatu kalendarze chcemy podarować naszym współpracownikom lub klientom. Jednym z najbardziej popularnych rozwiązań są warianty ścienne. Spełniają one swoją funkcję, dzięki temu, że są statyczne i zazwyczaj przez cały rok wiszą w jednym miejscu, przez co pomagają ustabilizować wizerunek marki w pamięci klienta.

 

Kalendarze gabinetowe

 

Kalendarze piramidki to najlepszy sposób dla osób spędzających dużą część pracy przy biurku. Określane są one również mianem kalendarzy gabinetowych. Często rytm obowiązków oraz atmosfera biura nie pozwala pracownikom na kontemplowanie, oraz organizowanie czasu w oparciu o naścienne planery. Natomiast kalendarz oparty na biurku pozwala skoncentrować uwagę nawet najbardziej zapracowanych. 

 

Kalendarz w formie notesu

 

Ciekawym rozwiązaniem są także kalendarze firmowe w formie notesu. To doskonały pomysł na prezent dla osób, które zbierają dużą ilość informacji i mają wypracowany nawyk notowania. Dzięki temu logo danej firmy będzie dosłownie w zasięgu ręki, szczególnie dlatego, że z notesu korzystamy często. Warto wówczas skoncentrować się na tym, aby odpowiednio zaprojektować okładkę, ale także poszczególne strony, które powinny również zawierać logo i typografię współgrającą z identyfikacją wizualną firmy.

 

Korzyści wynikające z firmowych artykułów papierniczych

 

Kalendarze oraz inne artykuły papiernicze powinny stanowić element każdego ważnego spotkania biznesowego, konferencji branżowej czy wydarzeń adresowanych do klientów. Dzięki temu nie tylko zapewnią one rozpoznawalność, ale będą stanowić świadectwo zainteresowania i dobrego podejścia do klienta, co przekłada się na ich lojalność i lepszą współpracę z innymi firmami.

Plansza informacyjna PFR