Jaką torbę reklamową wybrać dla firmy?

Nie od dziś specjaliści od marketingu doceniają wartość toreb reklamowych dla potencjału firmy. Dobrym pomysłem jest wdrożenie różnego typu toreb z nadrukiem do przemyślanej kampanii reklamowej, jednak pamiętając o tym, aby wziąć pod uwagę oczekiwania klientów. Do czego będzie im potrzebna taka torba z nadrukiem? W jaki sposób pomoże budować relacje pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem? Zapraszamy do przeczytania artykułu, gdzie dzielimy się informacjami, dlaczego firmy powinny inwestować w swoje torby reklamowe i jaki wybór będzie najlepszy.

Czy papierowa torba reklamowa to dobry pomysł?

Papierowe torby z nadrukiem logo już jakiś czas temu doceniły różne sklepy z kosmetykami i bardzo szybko pojawili się naśladowcy. Nic dziwnego, ponieważ torby papierowe z nadrukiem to znakomity pomysł, aby pokazać klientom, że jesteś eko przedsiębiorstwem i losy środowiska naturalnego nie są ci obce. W papierowych torbach warto docenić także design, który nawet mimochodem, wydaje się o wiele bardziej elegancki i subtelny, niż w przypadku toreb z plastiku. Klienci doceniają torby z papieru, ponieważ nawet w domu mogą je wykorzystać na wiele sposobów. Duże będą świetnym rozwiązaniem do przechowywania odzieży, czy dziecięcych akcesoriów, a mniejsze sprawdzą się nawet do zapakowania podręcznego lunchu.

Jaki rodzaj torby reklamowej wybrać?

Zanim zdecydujesz się na konkretne torby papierowe dla swoich klientów, warto zwrócić uwagę na to, w jakiej jakości są wykonane. Pamiętaj, że źle dobrana torba może uczynić więcej szkody niż pożytku. Klient, któremu torba się rozerwała, a zakupy rozsypały na ulicy, nie będzie miło kojarzył logo widocznego na papierze. Dobrym wyborem będzie papier o gramaturze powyżej 140 g/m2. Warto, by torba miała wzmocnione dno.

Plansza informacyjna PFR