Ulotka to bezpośrednia forma reklamy. Buduje pozytywny wizerunek marki, a dodatkowo przyciąga potencjalnych klientów. W czasach Internetu, gdy wszystkie informacje można znaleźć od ręki w komputerze, ulotki nadal cieszą się dużą popularnością. To dalej skuteczny sposób na promocję własnej marki. Odpowiednio zaprojektowana ulotka przyniesie oczekiwany rezultat.
Ulotka ma konkretne zadanie do spełnienia. Ma zdobywać klientów, informować o promocji, zaciekawić. Przede wszystkim jednak ma skłonić klienta do działania. W każdym z tych przypadków ulotka powinna wyglądać nieco inaczej. Dlatego w pierwszej kolejności należy określić cel przygotowania ulotki, by zawrzeć w niej odpowiednie informacje.
Pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa można budować na wiele różnorodnych sposobów, w tym przede wszystkim z zastosowaniem materiałów reklamowych. Nasza drukarnia realizuje różnorodne projekty, w tym te, których celem jest wspieranie kampanii wizerunkowych. W dalszej części artykułu przedstawiamy najważniejsze rodzaje druków, które mogą być zastosowane w tym celu.
Wizytówka to niewielki kartonik, na którym znajdują się podstawowe informacje na temat danej osoby, przede wszystkim imię, nazwisko, adres, stanowisko służbowe itp. Ta z pozoru prosta i nieskomplikowana rzecz może okazać się kluczowa w relacjach biznesowych i dalszych rozmowach z klientami czy partnerami biznesowymi. Brak wizytówki może stawiać wielu profesjonalistów w dość niezręcznej sytuacji, ale wcale nie polepszymy swojego wizerunku, jeśli będzie ona nijaka. Jak zatem zaprojektować dobrą […]
Wysokiej jakości wydruki wyróżniają się możliwie jak największą ilością informacji wizualnych bez względu na odległość, z jakiego spoglądamy na obraz. To z kolei przekłada się bezpośrednio na estetykę przygotowywanych materiałów. Jeśli więc zależy ci na tym, aby nasze plakaty, katalogi, broszury, ulotki, kalendarze czy inne projekty graficzne wyróżniały się wysoką estetyką, powinieneś zadbać o dobrą jakość wydruków. Ale co to właściwie oznacza? W tym artykule przedstawimy najważniejsze czynniki, które […]
W dobie Internetu wydawać by się mogło, że tradycyjne formy reklamy, jak ulotki, plakaty, broszury czy katalogi, zostały zupełnie zdominowane przez wirtualny marketing. Okazuje się jednak, że fizyczne formy reklamy są wciąż bardzo popularne i inwestują w nie wszystkie firmy. Jaka jest rola tradycyjnych katalogów reklamowych i na czym polega ich przewaga nad reklamami wirtualnymi?
Obecnie reklamodawcy wykorzystują wiele różnorodnych nośników reklamowych. Wśród nich istotną rolę odgrywają różnorodne materiały drukowane, które wykorzystywane są przez firmy zarówno na co dzień, jak i w ramach prowadzonych kampanii reklamowych czy podczas różnorodnych targów, konferencji czy eventów branżowych. Doskonałym tego przykładem są broszury reklamowe, które cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem wielu firm. Z tego artykułu dowiesz się, czym właściwie są broszury […]
Działania promocyjne to klucz do osiągnięcia sukcesu przez firmę. Foldery reklamowe są jedną z najpopularniejszych form prezentacji przedsiębiorstwa. Często okazują się niezwykle skutecznie, jednak aby tego dokonać, konieczne jest przestrzeganie kilku zasad. Dobry folder reklamowy powinien zaciekawić klienta oraz sprawić, że zapamięta on jak najwięcej informacji o firmie. Jakie działania należy podjąć, by stworzyć dobry folder reklamowy? Estetyczny wygląd to podstawa Przyciągające […]
Artykuły papiernicze z identyfikacją wizualną firmy to jeden z najlepszych sposobów na budowanie świadomości marki. Wiele badań wskazuje, że nawet najbardziej intensywne i najlepiej przemyślane reklamowe kampanie internetowe nie gwarantują sukcesu sprzedaży. Notesy, ulotki, broszury oraz kalendarze to przedmioty, które jeśli zostaną odpowiednio zaprojektowane, przykuwają oko, ale zaspokajają też potrzebę posiadania pięknych przedmiotów z efektownym designem. Planery ścienne Kalendarze są jednym z najbardziej popularnych wyborów, […]
Podczas korzystania z internetu jesteśmy bombardowani olbrzymią ilością informacji. Podobną cechą charakteryzuje się nasz kontakt z telewizją. Nasz umysł jest przystosowany do selekcjonowania treści, zwłaszcza kiedy mamy ich w nadmiarze.