3 powody, dla których warto mieć w swojej firmie torby papierowe z nadrukiem

W ostatnich latach mogliśmy zauważyć, że coraz więcej firm wręcza klientom swoje produkty w papierowych torbach z nadrukiem. Przedsiębiorcy świadomie odchodzą od nieekologicznych, plastikowych opakować, a ich klienci w dużej większości doceniają ten gest. Dlaczego warto mieć w swojej firmie papierowe torby z logo marki?

  1. Firma ma renomę ekologicznej i nowoczesnej 

    Coraz więcej klientów zwraca uwagę na to, co kupuje i gdzie kupuje, biorąc pod uwagę ekologię i ochronę środowiska. Klienci świadomie rezygnują z plastikowych słomek w barach, zabierają wielorazowe torby na zakupy i unikają marek, które słyną z okrucieństwa wobec przyrody. Torby papierowe z nadrukiem to dla klienta jasny przekaz, że Twoja firma dba o środowisko i zna wszystkie bieżące trendy.

  2. Wspaniała reklama 

    Gadżety z logotypem firmy wręczane klientom są świetnymi nośnikami reklamowymi. Nie inaczej jest w przypadku papierowej torby z nadrukiem. Klient, niosąc torbę z produktem do samochodu lub jadąc nią tramwajem do domu, prezentuje logotyp wszystkim mijanym osobom. Dzięki temu nasz logotyp lub nazwa firmy zapadają im w pamięć, a szukając kiedyś oferowanego przez nas produktu, wybiorą zamiast konkurencji właśnie naszą, „znaną” wg nich markę. Kształtne papierowe torby o wiele wyraźniej prezentują nadruk niż marszczące się torby foliowe. Gdy właściciel torby zaczyna w niej czegoś szukać, torba charakterystycznie szeleści, jeszcze bardziej zwracają na siebie uwagę.

  3. Mnogość zastosowań 

    Torba papierowa, którą wręczymy klientowi (dając w niej  zakupiony produkt, zaproszenie, podarunek itp.), będzie miała  jego domu jeszcze wiele innych zastosowań, niż tylko transport naszego produktu ze sklepu do domu. Być może będzie on nosił w niej drugie śniadanie do pracy lub zabierał ze sobą, wychodząc rano po pieczywo do sklepu. W papierowych torbach chętnie przechowujemy różne rzeczy osobiste w swoim domu. Uwielbiają jeż dzieci, które tworzą z nich różnego rodzaju zabawki i ozdoby. Pamiętajmy, że każdy rzut oka na logotyp firmy znajdujący się na torbie, to  nieświadome utrwalenie sobie przez klienta nazwy naszej firmy, co buduje jego lojalność do marki.

Plansza informacyjna PFR